5 תשובות
גם לי זיכרון טוב
זה עוזר הרבה חח
יש לי זיכרון טוב
אני זוכרת רק דברים מיותרים שמעולם לא אשתמש בהם.
אני זוכרת מלא רחובות נגיד יש סרטון באינרנט של איזה מישהו שמצטלם במקום מסויים בארץ אז אני אדע איפה זה צולם, כי אני זוכרת את זה משום מה.
אני תמיד נזכרת בדברים בול בזמן, כמו תאריכים של ימי הולדת ששמעתי בעבר שאנשים אומרים, ימים מיוחדים כלשהם ודברים כאלו.
אני זוכרת תאריכים ושעות מדוייקות של דברים שקרו בחיים שלי ובאילו פרקים ודקות דברים מסויימים קרו בסדרות.
אני זוכרת שיחות (מילה במילה, באיזה יום זה קרה ובמקום שזה קרה) שהיו בין ההורים שלי, הגננת והסייעת שלי או סתם אנשים אחרים כשהייתי ממש קטנה.
שלא נדבר על הזכרון שלי בריבים ובשמירת טינה חחח

אבל זה אף פעם לא שמיש אצלי, אולי לפעמים.

ולפי מה שאחרים אומרים לי, יש לי כרימנלי ויצרתי.
חד
קליטה טובה, זיכרון טוב, חשיבה בריאה
ככה אמרו לי