9 תשובות
תעשי מה שבא לך
לא כזה פאדיחה...
אין בעיה עם זה
לגמרי אסטטי וזה לא פאדיחה
מה המביך פה לא הבנתי?
מה הקשר זה שאת לא רזה??
שואל השאלה:
כאילו פאדיחה מול המטפלת
אנונימית
את מתכונת שאת מתביישת ממי שתעשה לך את הלייזר? אם כן, אין לך מה לדאוג, היא רואה כל כך הרבה בנות ביום שזה בכלל לא משנה לה. זה חלק מהעבודה שלה.
זה לא פאדיחה בכלל
אני רזה עם קרס או כרס איך שלא כותבים עשיתי לייזר. לאט לאט עובדת על הבטן מבחינת שומן. אי אפשר הכל במכה. אין פאדיחות
אנונימית
ממש לא מביך הכי סבבה בעולם!
באותו הנושא: