130 תשובות
שואל השאלה:
אבל רואים הכל... לא שאני מסתכל כמובן
אנונימי
מה הבעיה? לא מוזר, חם. גם אני בלי בבית אבל זה מקום פרטי. אין מה להתבייש בבית.
אנונימית
גם אני ככה חחח
האמת כשחושבים על זה אם היה לי אח לא בטוחה שהייתי בלי, אבל כנראה היא מרגישה מספיק נוח לידך
לא למה שזה יהיה מוזר
לא מוזר
אנונימית
אז מה אם רואים הכל אתה אח שלה לא באמת אכפת לה אם היא בלי חזיה
היא בבית , מה מוזר
אנונימית
גם אני בבית בלי חזיה ואח שלי לא מסתכל ולא מפריע לו
זה כמו שלך יכול להיות חם והורדת חולצה והיא לא תרצה שתסתובב בבית בלי חולצה
אנונימית
גם אני בלי בבית
רק אם יש אורחים אצלנו אני שמה
מה אכפת לי נוח לי בלי
אני גם ככה
זה לא מוזר
זאת הסביבה הטיבעית שלה
מותר לה
זה שאתה חושב שזה מוזר זה מוזר
אתה עם בוקס בבית ורואים הכל ו? היא בטח לא מעירה לך
זה ממש לא מוזר אני בבית כל הזמן בלי חזייה....
אם זה מפריע לך שהיא בלי חזייה בהית תנסי לדבר איתה על זה
אין למה לשים חזייה בבית אם את רק עם המשפחה שלך אבל זה לא נוח
תכלס זה מובן שהיא בלי חזייה בבית, זה הכי לא נוח שיש
חח אני גם תמיד בבית בלי חזייה ואף פעם לא היה נראה שזה מפריע לאחים שלי... כל אחד ואיך שנוח לו - הם מסתובבים עם בוקסר חופשי ואני בלי חזייה (זה נשמע כמו בית ז*נות אבל באמת שלאא xd)
~לא התכוונתי לכתוב תתעלמו~
אם היא מרגישה עם זה בנוח תן לה הרגשה טובה
מוזר לשים חזייה בבית זה לא נוח
אני עם כי כנראה התרגלתי ויותר נוח לי עם אבל אם היה נוח לי בלי אין ספק שהייתי מסתובבת בלי (פשוט עם חולצת גדולות כאלה שלא יבלוט יותר מדי)
אנונימית
גם אני בלי
הלוואי שיכולתי לענות כמו כל התגובות, אבל אצלי קצת דומה למחשבה שלך.
ההורים שלי יחסית שמרניים והם לא מוכנים לראות דבר כזה. לא בקטע גזעני, גם אחים שלי לא מסתובבים בבית בלי חולצה/עם תחתונים וכאלה...

אצלי בבית זה לא מקובל בכלל, אני בת יחידה ו3 אחים גברים. "בחדר שלך תעשי מה שבא לך, בית זה עדיין מרחב ציבורי", בעיקר כשאחים שלי כבר לא קטנים.

זה מה שגדלתי עליו אז גם נראה לי הגיוני ממש ולא פסול
אני מבינה את אלו שמסתובבות בלי, זה לא מוזר אבל אני אישית תמיד שמה או
עם גוזיה ולמרות שזה הבית שלי לא נוח לי להסתובב לי במשפחה ככה ובמיוחד לא ליד אבא.. פשוט לכבד זאת הכוונה שלי
האמת מבינה אותך לפעמים לא נעים לראות וזה..
אם טש לכם אחות אחרת אז אולי תדבר איתה שתגיד במקומך ואם לא אז תנסה להתעלם
אנונימית
למה שזה יהיה מוזר? זה הבית שלה, זה המקום היחידי בערך שהיא יכולה להיות בו בלי חזייה ולהרגיש בנוח.
להיות עם חזייה זה הרבה פעמים מאוד מאוד מאוד אבל מאוד לא נוח.
וחוץ מזה אני בטוחה שיש פעמים שאתה נגיד הולך בלי חולצה בבית כי חם.
זה אותו הדבר, היא הולכת בלי חזייה כי זה פשוט לא נוח.
גם אני ככה
לא, האמת שזה די טוב כי זה אומר שהיא לא מתביישת בעצמה
אנונימי
לא, ההפך, להיות עם חזייה בבית זה מוזר..
כי היא בבית שלה, ובנוסף זה לא נוח, הרוב ככה
ממש לא מןזר זה הבית שלנו ןחזיה זה סיוטטט!!!
רק לי זה נוח? אני פאקינג הולכת לישון עם חזיה כי זה ממש נוח לי
חחח גם לי זה נוח
לא, זה מקום פרטי ולפי מה שהבנתי חזייה זה לא נוח בשיט. וגם אני בלי חזייה בבית למרות שאני בן.
לא מוזר, גם אני ככה
שואל השאלה:
למה לעזאזל זה בחמות חח
אנונימי
חח לא יודעת
שואל השאלה:
אני לא מבין למה חלק יוצאות עליי... אני אף פעם לא הולך עם בוקסר או בלי חולצה בבית נכון שזה הבית שלך אבל עדיין, אבל אם זה ממש לא נוח אני מבין
אנונימי
מוזר ששמת לב ובכלל אכפת לך מספיק כדי לפתוח על זה שאלה. זה לא עניינך.
לא מוזר, זה לא נוח. אני גם לא חושבת שזה בריא להיות עם חזייה כל היום. אני לא שמה חולצות בהירות מדי אבל אני מסתובבת בלי חזייה בבית, ממילא בני הבית לא אמורים להתעניין בחזה שלי.
אנונימית
זה כמו שאתה הולך בבית עם תחתונים.
לא
זכותה, היא בבית
אין לך מושג כמה הדבר הזה מעצבן
אנונימית
שמעו נכון שזה נוח לה וכל הכבוד
אבל אני חושבת שכן צריך קצת לכבד
זה כמו שהוא לא מסתובב עם בוקסר בבית , כי גם זה לא נעים

אבל במידה והוא כן מסתובב עם בוקסר בבית אז שהיא יכולה להיות איל שהיא רוצה
אנונימית
זה ממש לא מוזר ההפך זה יותר נוח להיות בלי חזייה שאנחנו בבית דרך אגב גם אני ככה וכיאלו לפי דעתי מותר לשים חזייה שאת בבית כי זה יותר ליציאות לבחוץ כזה בית זה יותר חופשי .
מוזר שאתה יודע אתזה
אנונימי
לא. זה לא נוח, זה הבית שלה שהיא מרגישה בו הוח וזו בחירה שלה אם לשים או לא.
ממליצה לך להסתכל לה בעיניים :)
זה לא מוזר גם אני ככה זה לא נוח בשיט
אנונימית
לא.
לא מה אכפת לך
לא, זה לא מוזר בכלל
היא אמורה להרגיש בנוח בבית שלה
זה גם ככה לא בריא להיות עם חזיה כל הזמן
לא זה לא מוזר מה נראה לך שכל היום נהיה עם חזייה, נו אז מה זה אחות שלך
לא מוזר אחשלי
למה שנלך עם חזייה בבית? זה סתם סבל מיותר, מה גם שהחזה נפגע מזמן ארוך עם חזייה, אתה לא מסתובב בבוקסר בבית?
זה לא נוח לה, זה בסדר
אנונימית
לא, ביתו של אדם זה המקום הכי אינטימי ולגיטמי שיש לאדם.
המקום בו הוא לא אמור להרגיש לא בנוח מבחינת השפעה חברתית, הרגשה חופשית כזו.
לא
בת כמה היא ובן כמה אתה?
זה כמו שאתה תסתובב עם בוקסר בבית כי זה נוח לך
אז גם לה נוח להיות בלי חזיה

גם כשאתה מסתובב עם בוקסר רואים לך את כל החבילה שלך
שואל השאלה:
gentle - לחשוב מה? אני לא חושב כלום זה פשוט קצת מוזר זה כמו שאני לא הולך בבית עם בוקסר או בלי חולצה
אנונימי
אם זה מפריע לך מאוד תדבר איתה על זה לי אישית זה היה מפריע שאחותי תלך בלי חזייה בבית כמו שאני לא מסתובב בבית עם בוקסר ובטח שהיא לא הייתה מרגישה בנוח עם זה אני גם מצפה שהיא לא תסתובב בלי חזיה
ובואו יש הבדל בין גבר שילך בלי חולצה לבין אישה שתלך בלי חזייה כי אנחנו לא צריכים לראות את החזה של האישה ואין כלכך בעיה לראות חזה של גבר כי חזה של אישה זה כמו איבר מין זה לא בדיוק איבר מין אבל עדיין
אם זה מפריע לה שתיהיה בחדר בלי חזיה וזאת דעתי
אחי אני מידי פעם הולך עם מכנסיים בבית, אין לך מושג איזה מוזר זה
לא מוזר, חזייה זה לא נוח
גם אח שלי הסתובב בבית עם בוקסר צמוד מאוד וביקשתי מאמא שלי שתעיר לו על זה. אם אתה מרגיש לא בנוח זאת זכותך לבקש שהיא תסתובב עם בגדים יותר רחבים אבל תזכור שהיא לא חייבת לך כלום. בכל זאת יש הבדל בין לשים מכנס ללשים חזייה
אנונימית
ממש לא זכותו לבקש ממנה כזה דבר אנונימית^ היא תלבש מה שהיא רוצה זה הבית שלה וזה לא אמור להפריע לו שלא יסתכל מה אני יגיד לך. אם ההורים מעירים ולהם זה מפריע זה משהו אחר שתכבד ,אבל לשמוע את זה מאח שלה? פחות.
דובי8 ואם אח שלך (אם יש לך) יסתובב בבית עם בוקסר צמוד זה לא היה מפריע?
לא.. אני מבינה אותה חזייה זה ממש לא נוח
אנונימי^ זה הבית שלה,אף אחד לא מחייב אף אחד להסתכל. חוץ מזה זה כלכך לא נוח להסתובב עם זה בבית,אתה לא תבין אז עדיף שתהיה בשקט (:
זה מוזר ועצוב, מסכימה עם ג'וליאן.
אבל זה שזה הבית שלה לא אומר שזה בסדר שהיא תסתובב ליד אח שלה בלי חזיה אם אין לה אחים ויש לה אחיות אפשר להבין אבל ליד אח שלה? לא מתאים לדעתי
גם אני מורידה חזייה בבית, תנסה אתה ללכת עם חזייה יום שלם
רוב הבנות ככה , זה הדבר הכי לא נוח שיש
אני מסתובבת תמיד עם, אבל לא כי זה נוח לי, אני פשוט מרגישה שאני צריכה להסתיר את עצמי, אני ארגיש רע עם עצמי אם אני אסתובב בבית בלי חזייה, כאילו עשיתי משהו פסול, וזה ככ עצוב שזה הפך להיות ככה
אנונימית
אבל את יכולה להיות בלי חזיה בחדר שלך נגיד אני אח שלך אני לא הייתי רוצה לראות אותך ככה בלי חזיה ואת לא היית רוצה לראות אותי בלי בוקסר זה אותו הדבר
אתה נמשך לאחותך? אם לא, אין סיבה שזה יפריע לך.
אנונימית
jolian~
מה הקשר לא מתאים?! זה שנולד לה אח בן זה אומר שהיא צריכה לוותר על הנוחות שלה, אתה יודע איזה קשה זה להסתובב יום שלם עם החרא הזה, אני מסתובבת ליד אח שלי עם חולצה ענקית בלי חזייה ותחתונים והוא מסתובב לידי עם בוקסר, אולי גם בזה את רואה בעיה?!
זה כמו שאני אגיד שבוקסר זה לא נוח אז אני יכול להסתובב ליד אחיות שלי בלי בוקסר
ג'וליאן, אם היית מבין כמה לא נוח זה לא היית אומר את זה. אח לא אמור להסתכל לשם בכלל- ואפשר לשים גם בגדים רחבים אבל אין סיבה ללכת עם חזייה בבית.
לא זה לא אותו דבר..
אפשר לשים שמלה רחבה
רוב הבנים מסתובבים עם בוקסר כמכנס מה אתה משווה?
אם אתה בלי בוקסר רואים לך הכל יחכמולוג אבל אם היא מסתובבת בלי חזייה אבל היא עם חולצה זה לא אמור להפריע לאף אחד, וחוץ מזה מה הוא מסתכל לשם בכלל שימשיך לשחק במחשב עם החברים המפגרים שלו
חח למה שהיא תשים חזייה בבית? זה לא נוח בכלל וגם חם ברמות וזה מציק ומפריע. גמלי יש אח גדול ואני בלי חזייה בבית.. זה גם לא משנה לו בכלל
ואטדפאק אוקי מה
למה שאסותבב בבית שלי בחזיה? אלף כול נוחות,זה מכביד לי על הגב ומשפשף אותו.
וכמובן שבכללי חם,זאת עוד שכבה של אי נוחות.
מצטערת שאבל בבית שלי אני ואחותי מסתובבות בחולצה של האקסים ותחתונים כן?
סבבה שזה לא נוח אבל את לא צריכה להסתובב ככה ליד אח שלך וכן הוא לא אמור להתסכל לשם אבל עדיין זה שהוא לא אמור להתסכל לשם זה בסדר? סבבה אני אסתובב ערום בבית גם ככה הם לא צריכים להסתכל לשם
לא, חזיה זה מעיק וציצי זה לא דבר מיני בכלל, מאכילים בו תינוקות, יוצא ממנו חלב, מה מיני בזה? בכל מקרה, אתה אח שלה אתה לא אמור להסתכל עליה בצורה מינית אז אם אתה כן לך לטיפול.
the משהו (יש לך שם ארוך) אם אין לך אחים זה בסדר שאת מסתובבת בבית שלך ככה אבל אם יש לך אחים זה קצת לא במקום וחוץ מזה מצטער להגיד לך שאת נשמעת קצת נצלנית בקטע של החולצות
לא מוזר אם היא בחדר אם היא יוצאת לידך וזה ככה זה לא צנוע לדעתי
לא מוזר
תזכור שאתה אח שלה אתה לא נמשך אליה אל תסתכל וזהו
אמרת שזה בסדר בגלל שהוא לא אמור להתסכל לשם אז אני אלך ערום כי גם ככה היא לא צריכה להתסכל לשם לא? זה אותו הדבר
אני מעדיפה להיות עם. אבל אם היא לא אוהבת זה ממש לא בעיה הרוב ככה :)
אז תלך ערום מה אני אגיד לך רק אל תתפלא אם מעיפים אותך מהבית ואחיות שלך מגישות תלונה על הטרדה מינית (זה נחשב הטרדה על תתווכח), וחוץ מזה הזין שלך נחשב איבר מיני אבל חזה של בחורה לא נחשב הוא פשוט יותר גדול משל הגבר והחברה הפכה את זה למשהו מיני ואל תשכח שאתה בחיים כי אמא שלך נתנה לך חלב מהחזה שלה, בזכות החזה הזה אתה עדיין קיים
אבל מה את מכניסה דברים לא קשורים איך בדיוק זה קשור כל מה שאמרתי לחלב שיצא מהחזה
מסכימה עם גוליאן :)
אנונימית
ולא אני לא אלך ערום בבית זאת הייתה דוגמא כי אמרת שאח לא צריך להתסכל על החזה של אחותו(שזה נכון) אז זאת הייתה הסיבה שלך למה זה בסדר
חחח לא כי זה נוח לי יותר
עדיין לא הבנתי עם היא עם הפטמות בחוץ או עם חולצה ובלי חזייה??
אנונימית
אני אישית נוח לי עם אבל אם היה מציק לי אז אני לא אסתובב בבית בלי חזיה ו הפטמות שלי בחוץ כשיש לי אחים וליד אבא שלי גם קצת כבוד לאבא כאילו ..
אנונימית
היא מרגישה בנוח בסביבת המגורים שלה, זה דבר שלא להרבה בנות יש בגלל אחים/אבות שלא נעים להיות לידם בלי אבל היא כן מרגישה בנוח עם זה
אני מנסה להסביר לך שחזה זה לא פאקינג אובייקט מיני אז זה לא צריך להזיז לילד הזה שכמות המוח שיש לו זה כמו כמות הידע שלי בחשבון!!
ממש לא יא מוזר, זה הבית שלה זכותה להסתובב ככה
אבא שלי ואח שלי מסתובבים עם בוקסר ואני מסתובבת בלי חזייה ואף אחד לא מעיר לאף אחד כי למי זה פאקינג מפריע
אנונימית
~פמיניסטית גאה ~
נוו אוקיי זה לא אובייקט מיני אבל החברה כך מתייחסת לזה ואין מה לעשות אז את רוצה להגיד לי עכשיו שגבר בלי חולצה זה כמו אישה בלי חולצה
אנונימית
אנונימית. חולצה ובלי חזיה אם זה היה גם בלי חולצה בכלל זה מוגזם ופמניסטית גאה זה עדיין פרטי אם זה לא מיני ולא פרטי בואי תסתובבי בלי חולצה בלי כלום ברחוב גם ככה זה לא מיני
כי את מחשיבה כאילו זה אותו הדבר כמו גבר בלי חולצה לבין אישה בלי חולצה
וכמו שרואים את בלי המוח פה לא אני
גוליאן מה הקשר היא עם חולצה פשוט בלי חזייה מתחת ולמה שתסתובב עם חזייה בבית זה לא נוח זה מכאיב וחם עם זה היא רוצה להרגיש בנוח בבית שלה
אנונימית
תסתובב בלי תחתונים
אנונימית היא יכולה להיות ככה בחדר שלה מצידי גם ערומה אבל ליד אחים לא נעים לעבור ככה לידם
מה הקשר כבוד לאבא איזה תירוצים של פדופילים וחשוכים אתם מביאים פה, אבא שלי רוצה שיהיה לי נוח בבית שלי והדבר האחרון שמעניין אותו זה אם אני שמה חזייה מתחת לחולצה או לא
מרחמת על הבנות והאחיות שלכם אם זו צורת המחשבה שלכם
אנונימית
לול ניראלי יש פה ילדה אחת שכל פעם רושמת מאנונימי אבל כאילו היא ילדה אחרת
אתה מדבר עלי? כי רשמתי תגובה פעמיים אבל יש פה עוד אנונימיות
בכל מקרה נראה לי הנקודה הובהרה ומי שלא טוב לו שאחותו הולכת ככה שלא יסתכל
אנונימית
לא קשור כבוד או לא כבוד זה מוזר ומביך לראות פיטמות של קרובת משפחה מציצות מבעד לחולצה ברור שזה נוח לאישה והיא לא אמורה להרגיש מוטרדת אבל לגברים זה די מטריד

כמו שהחבילה שלי תבלוט כל הזמן כי אני לא שם תחתונים בגלל שזה יותר נוח אני בטוח שאחותי לא תרצה לראות את הזין שלי בולט מ המכנס
^צודק אבל לא ממליץ לך להיכנס לשיחה הזאת לא יפסיקו לחפור לך ויורידו לך את האייקיו
המלך ערום חזה זה לא איבר מין
אנונימית
אם אני מתחרמן מזה אני מחשיב את זה איבר מין
~אנונימית~
אני לא רוצה להגיד, אני כבר אמרתי
ואני מתחרמנת מידיים
אז שיכסו את הידיים שלהם וילכו רק עם ארוך עכשיו
אנונימית
חחח אני לא לובשת חזיה גם כשאני בחוץ סוו...
תדע שלאחרונה זה גם נהיה פתאום טרנד למי שיש חזה בינוני ומטה לצאת בלי חזיות אם החולצה לא שקופה
בעיקר בתל אביב. תכלס למה צריך חזיה בחיאת זה המצאה של ה100 שנה האחרונה והיא מיותרת לכאלה שלא נזקקות לה(בגלל מצב רפואי/ ציצי נפול מאוד/ גדול מאוד /או חולצה שקופה)
יש הבדל בין מה שמחרמן מיעוט למה שמחרמן את הרוב כמו שיש כאלה עם משיכה לכפות רגליים זה לא אומר שצריך לכסות רגליים כי איזה סוטה בודד מתוך כמה מאות יקבל זקפה
אבל אם מדובר בחזה שכמעט כל סטרייט ימשך אליו אז כן צריך לכסות
ופמניסטית גאה תרגיעי עם הדיבור שלך אם כבר את הטיפשה פה
ממש לא גם אני ככה...
אנונימית
טוב אני אין לי כוח לריבים שלכן רשמתי את כל מה שצריך ולמה זה לא במקום אתן לא רוצות להקשיב
ציצי מחרמן בעיקר בנים, אם הם לא יכולים לשלוט בעצם שילכו לטיפול וזאת פאקינג אחותו אז הוא באמת צריך טיפול
לא הבנתי מה הבעיה? כאילו זה לא צריך להפריע לך.. ומזה הדבר השה שכולם כותבים שצריך לכבד? היא ליטרלי בבית שלה חם גם ככה אתם חא מבינים כמה זה מעיק חזייה נעזוב את זה שזה בכלל לא בריא להיות עם חזייה כל הזמן. וואט מזה מפריע אני לא מצליחה להביןן. ואל שווה לחזייה לעירום. אם זה ככה אז זה אותו דבר שאחותה תסתובב ערומה בבית אבל היא בלי חזייה לא קרה שום דבר זה לא נוח ולא בריא ועושה פצעים וככה זה כולם דיי כבר לחפור
עם חולצה או בלי? יש הבדל גדול...
גוליאן ^ כל הבנים בבית שלי מסתובבים עם בוקסרים אז... כן , אם להם מותר גם לי מותר
למה שהיא תהיה בבית עם חזיה??
אוקי יודעים מה
נעשה סיכום
זה לא מוזר להיות בלי חזיה בבית
זה גם לא מוזר להיות בלי חזיה מחוץ לבית
יש מלא בנות שעושות את זה, זה נורמאלי לחלוטין
ובואו, בכל זאת
חזיה זה לא הדבר הכי נוח בעולם ...
נ.ב המלך הוא עירום:
נשים הן 51% מאוכלוסיית העולם
משמע- אתם מיעוט
משמע- לא צריך לכסות ולכו לטיפול
אני עשיתי את שלי
בי
אה ולכל הבנים שאמרו שזה לא מכבד ובלה ולראות את הפטמות
תתחילו גם אתם להסתובב עם חזיות בבית
מבטיחה שאם תעשו את זה אני אשקול
49% לא נראלי נחשב מיעוט פשוט פחות מחצי...
אבל זה עדיין המיעוט
אני לא חושבת שהייתה פעם אחת שהייתי מבחירה בבית עם חזייה