8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני בחרתי אנגלית
אנונימית
אבל אין את האפליקציה באייפון מחקו אותה לא?
בארצות הברית יש יותר אנשים
אנשים הזויים שם תברחי
אנונימית
כי שם יותר אוכלוסיה מה קשה לעשות 1+1
שואל השאלה:
אין אנשים
אנונימית
מה אין?