8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני בחרתי אנגלית
אבל אני בחרתי אנגלית
אנונימית
שאפו
אבל אין את האפליקציה באייפון מחקו אותה לא?
בארצות הברית יש יותר אנשים
אנשים הזויים שם תברחי
אנונימית
כי שם יותר אוכלוסיה מה קשה לעשות 1+1
שואל השאלה:
אין אנשים
אין אנשים
אנונימית
מה אין?
באותו הנושא: