3 תשובות
פעמיים על הכפתור השמאלי למעלה (esc(
פשוט גוררים לצד ימין
שואל השאלה:
תסבירו לי בדיוק איך כי אני לא מבינה בזה בכלל!!
תודה❤
תסבירו לי בדיוק איך כי אני לא מבינה בזה בכלל!!
תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: