12 תשובות
כן
כן
כן משום צה בצד המזרחי של המשפחה שלי זה נפוץ
גם אבא שלי קורא לי אבא.
אוקיי זה נשמע מוזר רצח.
לר משנה בייייי
אוקיי זה נשמע מוזר רצח.
לר משנה בייייי
סבא שלי קורא לי אבאלה זה זה להראות אהבה אני לא יודעת... למה
חחח סבתא שלי קוראת לי מאמא והיא מרוקאית
יסס גם אני עיראקית
אצל המזרחים זה נפוץ שקוראים לילד "אבא" אבל אני אף פעם לא שמעתי שקוראים לילדה "אמא"
שמעתי מישהו שקורא לילד שלו אבא
כע ככה גם קוראים לי יענו אבא כאילו ההורים שלי סבא סבתא כולם
גם אצלי אמא שלי אומרת לי כפרה עלייך אמא או משהו כזה.
לא זוכרת בדיוק איך אבל זה יוצא מצחיק כזה וזורם.
אנחנו עיראקים
לא זוכרת בדיוק איך אבל זה יוצא מצחיק כזה וזורם.
אנחנו עיראקים
באותו הנושא: