12 תשובות
לא גם לי אין
אנונימית
הכי גרוע שלי זה שהייתי בשירותים בזמן שהחלפתי פד עם דלת פתוחה ואבא שלי ראה אותי
המיקרה הכי מביך שהיה לי זה בבית ספר הייתי בלי פד כי המחזור שלי עדיין לא הסתדר ועל הכיסא שהוא לא שלי התלכלך לי הכיסא מזל שזה היה קצת ובקושי ראו את זה הא יש לי בעצם עוד אחד שקרה בבית ספר שהייתי בלי פד וגם אז המחזור שלי עדיין לא יסתדר כי זה היה בשנה הראשונה הייתי עם ג'ינס שחור והיה לי כמויות לא הגיוניות הדבר ביחיד שטוב בזה זה שבגלל שהיה לי הרבה מחזור ויצא לי הרבה דם הייתי צריכה ללכת הבייתה ו3 שעות של מתמטיקה ברצף הפסדתי וזה היה בחטיבה לפני שנתיים הא והייתי צריכה ללכת הבייתה כי נהייתי ממש חיוורת ועוד שנייה התעלפתי שזה היה פחות טוב אמא שלי לקחה אותי למיון ונתנו לי נוזלים(אמיתי לגמרי)
אין לי כל כך אז אני אגיד את זה:
בפעם הראשונה שבאתי עם מחזור לבית הספר דאגתי שיראו לי ואז הרבה צחקו מאחוריי אז קשרתי ז'קט ובבית גיליתי חור ענקי במכנסיים
אנונימית
המורה שלי ראתה לי פדים מלוכלכים
כן.
אנונימית
אז הייתי במחזור בכנרת והייתי עם חברים שלי עשינו שם שבוע ככה..
קיצור בבוקר האחרון כולם הלכו ונשטרץי עם ידיד שלי
שחיתי במיים ואז שיצאתי הייתי צריכה לשים פד כי במיים לא צריך..
ואז פתאום הגיעו מלא מלא בנים לחוף וקךטתי שאני הבת היחידה ויץסבכתי לשםאת הפד וידיד שלי עזר לי והוא כיסה אותי ואז מישהו עבר ליד וצעק לי רואים לך
וואי זה היה סיוט
עוד סיפור: ישנתי עם חבר שלי וקבלתי מחזור ושנינו היינו דם וזה דווקא היה מצחיק אני לא זזתי והוא ניקה הכול וצחק עלי

ועוד סיפור: תמיד יוצא שאני במחזור בכנרת כי זה בערך הבית השני שלי אז בקיצור הייץי במחזור וקפצנו מההגשרים הגדולים של האוניות וקפצתי ואז שיצעתי התחיל לטפטף לי דם אז עשיתי סלטה חזרה למיים חחח
קיבלתי מחזור בפעם הראשונה באמצע חתונה של דודה שלי.... זה היה מוזר
אנונימית
ממש כאב לי הבטן אז נשכבתי בכיתה על השולחן בהפסקה. וכשקמתי כל השולחן היה מלא דם וכל המכנס שלי גם גם כן, מזל שחברות תפסו את זה מהר
אנונימי
היחסים בדיוק התחממו ביני לבין חבר שלי וכשהורדתי את התחתונים גיליתי שאני במחזור. היה מבאס.
אנונימי
אתה בן אבל^
אנונימית
אצלי במחזור הקודם שלי שכחתי ולא שמתי פד...

ואז גירד לי באיבר המין נגעתי והיד שלי יצאה אדומה....
זה הפדיחה בין הגדולות שלי
אנונימית
הייתי אמורה לקבל מחזור והייתי עם טמפון כבר, הזרימה שלי חזקה ברמות מטורפת ואחרי שעתיים שקיבלתי כולי הייתי ספוגה בדם (תחתונים ומכנס), הייתי צריכה ללכת למורה שלי למתמטיקה (זכר) ולהגיד לו שאני לא יכולה להישאר בשיעור כי קיבלתי מחזור ושזה לא עניין פתיר כי פשוט נזל ממני דם.
איחל רק בריאות ומסר שזה פוריות ומצווה.