4 תשובות
זה חמוד רצח כן!
לא חשוך מידי ולא אל תביאי הכי כיף על הדשא ועדיף לדבר בדייט ראשון
בהצלחה:)
אנונימית
שבע וחצי לא חשוך ממש
Qs
אם אתם הולכים לעשות פיקניק אז אתם אמורים תכנן מה את מביאה ומה הוא מביא..