3 תשובות
זה לגיטימי ורגיל לגמרי לא לגעת בטלפון כל כמה דקות. הוא במילא בצבא אז את
לא יכולה לצפות שהוא יענה על הכל ברגע
לדעתי אל תשללי ישר אבל אם את רואה את עצמך מתקשה במערכת יחסים כזו, עדיף שתחתכי כבר עכשיו לפני שיהיו רגשות ותקשרו אחד לשני ואחד הצדדים יפגע, גם אני יצאתי עם חייל קרבי וזה קשוח ממש אז תשקלי ממש טוב את הקשר שלכם.
שואל השאלה:
וגם לפאלפון יש פעמים שהוא לא מתחבר כמה שעות
אנונימית