2 תשובות
היי, אני לא התחלתי בכפר נוער אבל התקבלתי ואני אתחיל בתחילת שנת הלימודים.
אני יודעת דבר שניים על פנימיות ועל ההתנהלות שם, אשמח לנסות לעזור :))
מוזמנת :)
אני בפנימייה שנה