עקבתי אחרי הרבה באינסטגרם נטו כדי להעלות לי את העוקבים קצת, אפילו לא שמתי לב אחרי מי עקבתי, אלא באופן רנדומלי לחלוטין
ואחד ממי שעקבתי אחריו התחיל איתי באינסטגרם, דיברנו קצת ועכשיו הוא שאל אותי "איך הגעת אליי?" כמובן שזה שיא הפאתטי להגיד שעקבתי אחרי אנשים כדי להעלות לי את העוקבים, מצד שני שלא יחשוב שחיפשתי להתחיל איתו או משהו כזה.. איך לצאת מזה? הוא דווקא חמוד וכן זורם לי לדבר איתו