2 תשובות
את יכולה הכל
אבל האם כדי לך אז לא
לא מורידים מעלות באלכוהול מתחילים מהאחוז הקטן ועולים
ובבקשה! לא לערבב! תשתו משהו אחד תעשו הפסקה תשתו מים ותעברו למשקה הבא
ומומלץ לאכול משהו
את יכולה אבל לא כדאי.
בגלל המעבר מאחוז גבוה לנמוך של אלכוהול את יכולה לקבל תגובות חמורות יותר של שתייה מופרזת גם אם לא שתית כל כך הרבה.
מתחילים מהאחוז הנמוך ועוברים לגבוה.