11 תשובות
סכין


שמחתי לעזור
פצקלע מהסופר
מגלחת ( בבטן)
אנונימית
אני מגלחת בבטן למרות שזה לא טוב
ובגב יש לי אבל אני לא מגיעה לשם אז אני פשוט משאירה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
ובגב התחתון? (איפה שיש תכאבי מחזור)
אנונימית
לא טוב לגלח, זה סתם יאיץ את הצמיחה ויעשה את השערה קשה ושחורה יותר. עדיף שעווה
אממ בבטן התחתונה?
מגלחת בצדדים וקצת באמצע


שמחתי לעזור
פצקלע מהסופר
גילחתי כבר וזה צמח ממש יותר ממה שזה היה אני פשוט רוצה לעשות לייזר אבל בינתיים שעווה זה כואב אבל שווה את זה
תעשי שעווה שם זה הכי פחות כואב(בשבילי)
ומה זה נותן?^
יש לי ממש בקטנה ובנזוג שלי אמר שלא מפריע לו בכלל ושאני לא צריכ להוריד :) אז אם גם אצלך זה בקטנה לדעתי אל תמהרי להוריד.
לפעמים אני מחמצנת קצת בידיים ופס בטן, אבל השיערות לא כאלה בולטות אז אני לא בהכרח מתחזקת את זה.

אם את מעל 18 וזה ממש מפריע לך את יכולה לעשות לייזר וזהו
לגלח הכי סבבה
אנונימית