3 תשובות
כן כי זה תפילה שאומרים בבוקר על זה שאתה חיי לא חייב אחרי השינה ישרר
צריך לבדוק את זה הכי קל ואמין לשאול בגוגל וזה נותן תשובה של רב מוסמך
כן, אין בעיה לומר מודה אני גם אם לא ישנת כלל.
אך יש ברכות מסויימות בברכות השחר שאין לומר.
אך יש ברכות מסויימות בברכות השחר שאין לומר.
באותו הנושא: