12 תשובות
כן
הייתה לי תרפיסטית
לא זכור לי שבכיתי
לא זכור לי שבכיתי
כן
שיט
ואז היא עזבה אותי בפתאומיות
מאז אני לא נפתחת :)
שיט
ואז היא עזבה אותי בפתאומיות
מאז אני לא נפתחת :)
שואל השאלה:
אוי מה לאן היא עזבה
אוי מה לאן היא עזבה
אנונימית
כן, אבל רק איזה פעמיים
וגם בפעם הראשונה הורדתי את הראש למטה שהיא לא תראה חח
וגם בפעם הראשונה הורדתי את הראש למטה שהיא לא תראה חח
היא הייתה מטעם בית הספר
וביום בהיר היא נעלמה
זה היה שובר
היא לא אמרה אפילו להתראות
אבל זה בסדר סתם מבאס
וביום בהיר היא נעלמה
זה היה שובר
היא לא אמרה אפילו להתראות
אבל זה בסדר סתם מבאס
לא, בגלל שהדחקתי את הרגשות שלי
וזה דיי מצחיק כי באתי אליה בשביל שאצליח להראות אותם
וזה דיי מצחיק כי באתי אליה בשביל שאצליח להראות אותם
לא
כן
כן זה היה מוזר ואמא שלי שמעה את זה מבחוץ
באותו הנושא: