3 תשובות
מאמינה שיש לך אפשרות, תדברי עם המחנכת ותסבירי את המצב
תבקשי לעבור מקסימום יגידו לך מאוחר מידי עדיף לדבר מאשר להתחרט
תשאלי, אין לך מה להפסיד, אבל בבגרויות כל אחד יושב לבד ומשאירים שולחנות ריקים באמצע בכוונה