4 תשובות
מצטרפת לשאלה:(
מנסיון, הכי טוב זה פשוט לחזור לאכול נורמלי, 3 ארוחות ביום ואפשר גם 2 ארוחות ביניים או נשנושים, לא להיות קשוחה מדי עם הגוף שלך, מדי פעם אפשר לאכול לא בריא וכמובן להחלים. המחזור שלי חזר בערך אחרי 4 חודשים אחרי שחזרתי לאכול נורמלי, תנסי לאכול מאכלים עם אחוזי שומן גבוהים כמו אגוזים או מוצרי חלב.
מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
תודה רבה רבה
אין ככ דרך להחזיר , בדכ אמור להיות מחזור גם אם יורדים במשקל.
אלא אם כן עושים את זה בדרך לא בריאה
צריך לשלב את אבות המזון בכל ארוחה