7 תשובות
זה לא, אני גם מעלה
בקטנה אני גם מעלה
זה לא מביך
אני מעלה גם לפעמים
תלוי הגרלה של מה
שואל השאלה:
פעם אחת קעקוע בחינם, פעם אחת בוק סטודיו, ועכשיו על בגד ים
אנונימית
קעקוע ובוק לא פאדחני בכלל הפוך קעקוע זה ממש שווה להצטרף אבל בגד ים בעיניי קצת...
אבל זאת רק הדיעה שלי