9 תשובות
לא לא לא, אל תעשי את זה..
כדאי שתדברי איתם בדחיפות!
אני מבינה את זה, חווה את הדבר הזה לפעמים עם ההורים שלי.
מציעה שתדברי איתם על זה, תגידי איך את מרגישה עם זה, כדי שיהיו מודעים.
אני באמת מצטער על מה שאת עוברת. אם את רוצה לפרוק תכנסי בפרטי ואני מקשיב. אני אנסה לייעץ לך
אז תגידי שכל אחד יביא לך חצי מהסכום שאת צריכה ואז שתיהם יתנו את אותו הסכום ולא תהיה אי נעימות. מקווה שזה יעזור לך
אנונימית
תגידי לאבא שלך שאמא שלך קנתה לך משהו שאת רוצה ואז הוא יקנה לך מה שאת רוצה, ותגידי לאמא שלך שאבא שלך קנה לך משהו שאת רצית הרבה זמן ואמא שלך גם תקנה לך... לול או שפשוט תדברי איתם
שואל השאלה:
איך מוחקים שאלה?
פשוט תכתבי בתיאור ובשאלה נקודה או משהו. נאמן ימחק לך את זה
בא לך למות בגלל לק גל?
שואל השאלה:
לא כל הזמן זה ככה כתבתי גם נראלי