8 תשובות
א- לא
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימי
אמרתי לא מה לא הבנת בזה?
שואל השאלה:
את ה"א-" המוזר
את ה"א-" המוזר
אנונימי
א- זה כמו שאגיד "אא" כיאלו אין לך מה להגיב וזה מה שיוצא לך מהפה סוג של "הלם"
לאלא
כאילו יש שם בנות יפות והכל
אבל
טוב תעשה מה שבא לך
כאילו יש שם בנות יפות והכל
אבל
טוב תעשה מה שבא לך
יכול להיות שכן ויכול להיות שלא
זה לא שאתה לא מבין מה זה א- זה הוכחה מספר אחת לזה שאין לך טיקטוק
ולא אתה לא תמצא שם חברה
ולא אתה לא תמצא שם חברה
באותו הנושא: