התחברות
הרשמה
אני ממש רוצה לכתוב ספאם ולעשות שטויות אבל נאמנים ימחקו לי אז
יש פלטפורמה בה אני יכולה לעשות שטויות שמשעמם בלי השגחה של נאמנים?
15 ביולי 2020, 04:32
נאמני סטיפס
סטיפס נוער
נאמן סטיפס
שאלות בסטיפס
3 תשובות
fxp
D
Deep
כן ב5 בבוקר אין נאמנים בדרך כלל
ה
הבן של אלון פינוקים (המחודש)
יש לפעמים
ס
סתם בנאדם כמו כולם:/
באותו הנושא:
למה אסור לכתוב באתר הזה שטויות?
מי עוד רוצה שיהיה מותר ספאם ושטויות באתר?
למה אנשים פה מעדיפים להתעסק בשאלות שטויות ובספאמים,במקום לעזור?
אוקיי בבקשה אל תתחילו לכתוב בתגובות שזה ספאם זה לא ספאם
באיזה אתר אפשר לעשות ספאמים, שטויות וכייף בלי שימחקו לי ויורידו אמינות ??
נכון ספאמים זה מעצבן?!!? כאילו הם כותבים שטויות בזמן שאנחנו חושבים שזה אמיתי ואז מגלים שזה סתם ספאם והוא משקר שקר שרואים
משפט קליל ומצחיק לכתוב בביו של עמוד ספאם?
מה הקטע שאנשים חושבים שכל שאלה זה ספאם ושטויות?
כשנאמנים מוחקים ורושמים "שטויות באתר מובילות לחסימה" הם מתכוונים שזה ספאם?
מה ההבדל בין ספאם לבין שטויות באתר?
מה ההבדל בין ספאם לבין שטויות באתר ?