15 תשובות
אני סנובית ונורמלית
אם זאת השאלה..
חמודה יפה וקצת משוגעת !
שואל השאלה:
התכוונתי מה מעדיפים
אנונימית
אז כנראה שמעדיפים כת האפשרות השנייה
אני מעדיפה את הראשון
חמודה יפה וקצת משוגעת (אני גם בלי קשר ככה)
אני חושבת שאם בן אדם ירצה מישהו סנוב (מתנשא כזה) זה לא משהו שאוהבים ונורמלי זה משעמם אז אני חושבת שתמיד יעדיפו את המיוחד שיש לו גם אופי טוב גם יופי טוב ואפילו מקומות שבהן הוא יוצא מיוחד ("משוגע").
חמודה יפה וקצת משוגעת
סנובית יפה ונורמלית
אם היא סנובית, אז היא לא נורמלית :)

אז הראשון
למה אישה שהיא משוגעת היא שתלטנית וזה בעיה עדיף סנובית ועם היא מחוברת עלייך אז היא לא סנובית כלפך אלא רק כלפי עוולם
כתוב קצת משוגעת.
והכוונה היא למשוגעת במובן החיובי של אוהבת להשתולל, להתחרפן וכו'
לא לפסיכופתית.
סנובית יפה ומשוגעת
חמודה יפה וקצת משוגעת