8 תשובות
תדברי איתה.
היה לי בדיוק כזה סיפור עם הבסטי,אבל כשדיברתי איתה ושיתפתי אותה היא כעסה וחסמה אותי(!)
אז תעשי את זה בעדינות...
אנונימית
אולי קרה לה משהו, תשאלי אותה בנימוס למה היא מדברת ככה, אולי היא מעדיפה שיעזבו אותה בשקט ליום-יומיים
שואל השאלה:
רק היום זה ככה
אנונימית
זה ככה כבר הרבה זמן? או שרק היום?
לחכות שהיא תירגע ולדבר איתה פנים מול פנים
תשאלי אותה מה יש לה ולמה היא מדברת ככה, יכול להיות שהיא רומזת לך שאולי עשית משהו שפגע בה או שפשוט אין לה כוח
איזו יפה זאת שבתמונה

ודברי איתה על זה
או שעיצבנת אותה או שפשוט משעמם לה ואין לה כוח לדבר