13 תשובות
נוראי , עד היום זה מלווה אותי
חבר הכי טוב שלי...
סבתא שלי
זה נורא, כואב לי הלב מכל שיר שמדבר על אהבה ובסגנון
סבתא שלי והארנב שלי, סבתא שלי גרה איתנו והייתה הדמות הדומיננטית ובלעדיה פתאום הכל היה שונה, זה קרה לפני 7 שנים אז כבר די התרגלתי, הארנב שלי נפטר לפני חצי שנה, היה איתי רק שנה, היה החבר הכי טוב שלי, המוות שלו היה יותר כואב, עד עכשיו מאוד חסר לי.
צ'יזי בייט, בסדר כל אחד מת לא נורא
ולשאלה לא חח
רואים שלא איבדת אף אחד בגלל זה אתה מגיב ככה
יש לי כמה חברים שנהרגו/מתו זאת פשוט ריקנות ובדידות נוראית
לא אפרוק פה אני עושה את זה מספיק אצל הפסיכולוגית
סבא שלי..הוא נפטר לפני שנולדתי אבל זה כאב שאי אפשר להסביר..אני ככ מרגישה פספוס שלא זכיתי להכיר אותו,ולצערי נאלצתי להכיר אותו מסיפורים,עד כמה שהוא היה בן אדם טוב. זאת הרגשה ככ נוראית,אוכל אותי מבפנים,הפעם היחידה שראיתי אותו זה היה בחלום רע :(
שואל השאלה:
לי נפטרו שאני אנשים חשובים בחיים
אמא שלי לפני חודשיים
וסבא שלי לפני שנולדתי בדיוק כמו של זאת שמעליי ועד היום יש לי שם שני
sumita i love you
my grandmother
אני אבדתי אחיינית
החתולה שלי שהייתה איתי מאז שנולדתי ולפני שנתים היא נפטרה אומרים לי כל הזמן שעכשיו טוב לה יותר ואני סובלת.... היא גם סבלה ועכשיו הסבל עבר אלי וסבא רבא שלי הוא היה יכול עוד לחיות:( אומנם לא הייתי כל כך בקשר איתו אבל זה עדיין כואב
אנונימית
אוף כל כך עצוב לי לקרוא את כל זה..
סבא שלי נפטר כמה חודשים לפני שנולדתי.. לא הכרתי אותו אבל עדיין כואב לי, מאוד אפילו, כל פעם כמעט שאני חושבת על זה או עליו אני מתחילה לבכות..
אנונימית