3 תשובות
תכתבי בגוגל paleo diet, זה ימליץ לך על מה לאכול על מנת להרזות ומה לא
אם את רוצה עזרה מומחית, תפני אל המשתמש כינויישן
הוא מאמן אישי ויועץ תזונה ויכול לעזור.
תנסי לאכול שלוש ארוחות ותקחי מסטיק אם יש לך חשק לאכול ושאת עצובה תחליפי את התחביב של לאכול במשהו אחר כמו לשמוע מוזיקה,לבכות,ועוד מה שעושה לך טוב.
מקווה שעזרתי(:
היי , כדי להרזות צריך להיות בגירעון קלורי - כלומר לאכול פחות קלוריות ממה שאת מכניסה את צריכה לאכול פחות או יותר 1200 קלוריות כדי לרדת במשקל, בלי פחמימות ובלי חלבונים הגוף שלך יכנס למצב של פאניקה הוא אוגר כל דבר קטן שתאכלו ויהפוך אותו למאגר שומן , את לא רוצה את זה נכון?
לכן אם את רוצה להוריד במשקל בצורה בריאה תעקבי אחרי הכללים הבאים:
בבוקר ובצהריים אוכלים את הפחמימה בתוספת חלבון ושומן כמו חצי פיתה עם גבינה 0.5%-9% עם מלפפון או כל ירק שהוא לירקות לא סופרים קלוריות כי אין בהם כלום רק ויטמינים את יכולה להוסיף 4 שקדים טריים
חשוב לשתות מים אך לא חצי שעה לפני האוכל וחצי שעה אחרי כי אז את תהיי רעבה
בצהריים תאכלי מנת חלבון כמו חזה עוף פרגית סלמון שוקיים וכו' עם שמן זית בבישול שיהיה שומן עם אורז תפוח אדמה עדיף תפוח אדמה ובטטה כי הם הפחמימה הכי משביעה אבל לא ציפס או משהו מטוגן ואם את יודעת שזה לא ישביע אותך תאכלי *לפני* האוכל סלט (בלי רטבים)
בערב את יכולה לאכול 2 ביצים אם את אוהבת ביתה קשה מקושקשת חביתה - מה שאת רוצה אבל תשתדלי בלי פחמימה בערב
ותרי על שתייה מתוקה
ותרי על כל התחליפים ה"בריאים" האלה כי הם לא בריאים באמת
אם את רוצה משהו מתוק את יכולה לאכול פרי
לא לאכול את התחליפי סוכר האלה כי המוח צריך לפעמים סוכר לכן צריך לספק לא סוכר אמיתי ולא חומרים כימיים
בהצלחה
יש פה משהו שכתבתי למישהי באתר מקווה שיעזור לך