3 תשובות
כןן, לי בהתחלה של הקורונה בסגר הראשון במרץ היו פעם ראשונה בחיים שלי ממש חרדות ולחץ מהכל ולא אכלתי 3 ימים ואפילו לא הייתי רעבה, זה נובע מלחץ
תדברי עם מישהו שאת יודעת שיוכל להרגיע אותך ואת גם מוזמנת לשלוח הודענ אם את רוצה❤
תדברי עם מישהו שאת יודעת שיוכל להרגיע אותך ואת גם מוזמנת לשלוח הודענ אם את רוצה❤
כן לחלוטין ... אני לוקח ציפרלקס
הכל בגלל הקורונה החרדות וזה אני עדיין מתנודד עם זה שלחי הודעה אם אצ רוצב לדבר על זה
באותו הנושא: