תשובה אחת
לא זה ממש לא כואב
מסמנים לך על היד בטוש מספרים ואז
פשוט שמים לך חמאת בוטנים קצת מעל איפה שעושים בדיקת דם , נותנים לך לאכול שוקלד חלב , ועוד מאכלים שבדר''כ יש אליהם אלרגייה
ומחכים 5-10 דקות בין מאכל למאכל ורואים אם התפתחה תגובה אלרגית כלשהי
*את יכולה לראות תמונות בגוגל*
מסמנים לך על היד בטוש מספרים ואז
פשוט שמים לך חמאת בוטנים קצת מעל איפה שעושים בדיקת דם , נותנים לך לאכול שוקלד חלב , ועוד מאכלים שבדר''כ יש אליהם אלרגייה
ומחכים 5-10 דקות בין מאכל למאכל ורואים אם התפתחה תגובה אלרגית כלשהי
*את יכולה לראות תמונות בגוגל*
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: