תשובה אחת
לא זה ממש לא כואב
מסמנים לך על היד בטוש מספרים ואז
פשוט שמים לך חמאת בוטנים קצת מעל איפה שעושים בדיקת דם , נותנים לך לאכול שוקלד חלב , ועוד מאכלים שבדר''כ יש אליהם אלרגייה

ומחכים 5-10 דקות בין מאכל למאכל ורואים אם התפתחה תגובה אלרגית כלשהי

*את יכולה לראות תמונות בגוגל*