4 תשובות
זה לא כואב זה רק קצת לא נעים פשוט זה חמש שניות אז אין לך מה להיות בלחץ יש דברים הרבה יותר גרועים
לא כואב. אל דאגה.. קצת חוסר נעימות.
בפה זה לא כואב זה כמו משטח גרון שכולם עושים ובטוח עשית פעם
ובאף זה כואב רק לשלוש שניות וגם יש כאלה נחמדים שמנסים לעשות כמה שפחות עמוק, תנסי לבקש לעשות לך בעדינות לפני שעושים לך זה יעזור וירגיע אותך
ובאף זה כואב רק לשלוש שניות וגם יש כאלה נחמדים שמנסים לעשות כמה שפחות עמוק, תנסי לבקש לעשות לך בעדינות לפני שעושים לך זה יעזור וירגיע אותך
אל תלחצי לא עשיתי תבדיקה אבל חברה שלי עשתה לא חושבת שזה כואב אבל אם זה כואב תגידי שכואב לך או אם את רגישה באף תגידי שאת רגישה
באותו הנושא: