8 תשובות
אז אל תקני
תלכי עם חברה
תגידי לה שאת זה את רוצה לקנות איתה כי את לא רוצה ללכת לבד
אם את רוצה תגידי לאמא שחזיות את לא רוצה לקנות לבד כי את לא מבינה בזה נראלי שהיא תבים כי חזיות זה לא בגדים ובכל מקרה גם אם היא לא באה יש מוכרות שזה כל העבודה שלהן ואין מה להתבייש לכל הבנות יש את אותו הדבר בסך הכל את לא מחדשת לה כלום
אז תבקשי ממנה שתבוא איתך כי את רוצה שהיא תעזור לך ואת לא רוצה ללכת לבד
תגידי לה שאת רוצה שהיא תבוא איתך, כי את לא כלכך יודעת איך להתסדר עם חזיות וזה קצת מביך אותך,
תראי מה היא תגיד.
תראי מה היא תגיד.
אין מה להתבייש!! פשוט תקני
תבקשי שתבוא איתך, או שתלכי עם חברה טובה.
ובכלל אין לך מה להתבייש זה ממש נורמלי וטבעי (:
ובכלל אין לך מה להתבייש זה ממש נורמלי וטבעי (:
באותו הנושא: