10 תשובות
שואל השאלה:
הוא לא היה קרוב אליי **
הוא לא היה קרוב אליי **
אנונימית
אני קורא לכולם עם השמות משפחה, זה לא מעליב.. כנראה יותר נוח לו ככה
שואל השאלה:
למה אבל לדעתכם ??
למה אבל לדעתכם ??
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אומר ?
מה זה אומר ?
אנונימית
שואל השאלה:
שהוא לא מרגיש קרוב אלי ?
שהוא לא מרגיש קרוב אלי ?
אנונימית
אני קוראת גם ל bff שלי בשם ושם משפחה בלי אימוג'ים... ככה זה הכי נח אין מה להעלב מזה.
אז? זה רק שם באנשי הקשר.
יש לי ידיד ממש טוב ואני אפילו לא רשומה באנשי הקשר שלו והוא לא בשלי.
אז?
יש לי ידיד ממש טוב ואני אפילו לא רשומה באנשי הקשר שלו והוא לא בשלי.
אז?
אולי יש לו באנשי קשר עם מישהי עם שם כמו שלך וזה מבלבל אותו... אולי שאר הבנות שינו לעצמן את השם, זה מה שקורה לפחות אצל מי שאני מכירה...
לא
אני קורא לכולם עם שם משפחה כי ככה אפשר להבין מי זה אם רוצים להתקשר וזה לא מבלבל שיש נועה נועה לוי ונועה כהן
אני קורא לכולם עם שם משפחה כי ככה אפשר להבין מי זה אם רוצים להתקשר וזה לא מבלבל שיש נועה נועה לוי ונועה כהן
באותו הנושא: