6 תשובות
כן כדי שתוכלי לדעת מה עשית לא טוב
שואל השאלה:
איך להגיד לה?

חח ונועם מסכימה איתך
אנונימית
חד משמעית כן
כן, אני הייתי כותבת משהו כזה:
"היי המורה, מה שלומך?
לא הבנתי מה כתבת/את הכתב פה, אשמח שתסבירי לי:)"