3 תשובות
אני לא תומך בתכנית, מכיוון שבסופו של יום זה פשוט לקחת מאיתנו כסף ולהחזיר אותו, רק שהפעם הוא עובר דרך אינספור בירוקרטים.
אני כן מבין את ההגיון מאחורי החלוקה לכולם - כך הכסף נכנס הרבה יותר מהר.
אם זה היה רק לאנשים ספציפיים, ההליך היה לוקח הרבה יותר זמן, והכסף היה בורח עוד יותר בתוך הבירוקרטיה.
מסכימה מאוד איתך.
יש אנשים שהמשיכו לעבוד כרגיל בזמן הקורונה ופרנסתם לא נפגעה מהקורונה, אז למה לחלק להם כסף. ויש אנשים אמידים עשירים ממש כמו ששרי אריסון או בר רפאלי שממש אין להם צורך בכסף הזה. אז למה?. למה לא לתת למובטלי קורונה? או לעצמאים שקורסים.
מה קשור שמאלנים?. אני ימנית יותר ממך!.