8 תשובות
נפלתי מסוס וכמעט מתתי
כששמעתי שילד מהבית ספר שלי נפטר לאחר כמה ימים שהוא היה בבית חולים. לא הכרתי אותו אבל הוא היה ממש צעיר ופשוט בכיתי עליו ימים שלמים
אני חושבת שכשלסבתא שלי היה התקף לב והייתי איתה באותו הרגע ישנתי אצלה באותו יום ואז היא נפתרה
^^וואו.. משתתפת בצערך
'חברות טובות' שלי עשו עליי חרם, נכנסתי לדיכאון וחברה הכי טובה שלי עברה בצפר.
בקיצר החוויה הכי קשה שלי זה להיות בכיתה י
אבל זה רק לימד אותי על החיים - כצובן לטובה(:
בקיצר החוויה הכי קשה שלי זה להיות בכיתה י
אבל זה רק לימד אותי על החיים - כצובן לטובה(:
^^זה בסדר עכשיו עברו כמעט שנתיים, תודה רבה ❤:))
זה קרה ביום נורא מאוד, יום אחד אחרי שסיימתי לראות את אווטאר החלטתי להתחיל לראות האגדה של קורה בפרק הראשון התחילו לספרר שפאקינג אנג וסוקה וטוף ועוד כמה חברים שהם מתו פאקינג מתו ובכיתיי בגלל זה שבועע זה כזה עצובב הם הילדותת ששלי אבל אז נזכרתי שאני יכולה לצפות מתי שבאלי שוב בזה זה קצת עזר לי להרגע אבל כן רגע עצוב וקשה:(
אנונימית
חליתי בסרטן
אנונימית