התחברות הרשמה

זה נחשב יחסית ייבוש ??

אמרתי לה איזה משהו עם המילה אחותי אז היא רשמה אם הייתי אחותך הייתי מתה אז רשמתי לך עכשין בא לי להיות אחותך רק בשביל שתמותי
17 ביולי 2020, 02:21
גילמידותהתבגרותגביההחזה    
4 תשובות
מה ייבוש פה
.
........:)
כן נחמד כזה
ל
לא החלטתית מספיק
רק אני שונאת מושבעת של ייבושים או קטילות?
א
אוף פרשתי
חחח זה טוב
הקטנה של סטיפס
באותו הנושא:
אחותי בת 10 והיא 1.53, נחשב גבוה יחסית?
תגידו, "חח" זה נחשב ייבוש?
זה נחשב טוב יחסית למישהי שהפסיקה לפני שבועיים לכסוס ציפורניים?
אייפון 6 נחשב יחסית טוב?
C75 נחשב לגדול יחסית?
אם ההורים שלי מרוויחים ביחד 35 אלף שקל, זה נחשב שאנחנו ברמה סוציו אקונומית יחסית טובה?
בגיל 25 וכבר עם 4 ילדים זה נחשב הרבה יחסית לגיל?
אני 1.73 ואני בת 17, זה נחשב גבוה יחסית לממוצע?
38.6 נחשב חום יחסית גבוה?
Fur Elise נחשב קל יחסית לנגן על פסנתר\אורגנית?
37.9 מעלות נחשב לחום גבוה יחסית? כשחולים