4 תשובות
שואל השאלה:
עדיין יש מלא אנשים שמתחברים לדמויות אנימציה, לפחות אם הציור איכותי ולא קריקטורי, וזה עולה הרבה פחות מלהשקיע כל כך הרבה רק כדי שהדמות תראה מציאותית בעזרת מחשב.
אנונימי
כן אבל זה cgi שנועד להראות מציאותי.
שואל השאלה:
אבל גם ככה חלק מהדמויות שם בכלל באפקטים של מחשב כמו הענק הירוק או הרובוטריקים.
אנונימי
כי במערב אנימציה מקושרת לסרטי ילדים וגם לרוב האנשים נראה שקשה יותר להתקשר לדמויות בסרטי אנימציה