4 תשובות
לא מה הבעיה אם את יכולה לכי
לא מביך, לכי פעמיים.
ברור תלכי חוויה.
יותר חשוב לקבל תעודת בגרות מזה שיצחקו לשנייה לא?
באותו הנושא: