9 תשובות
דווקא כן נראה מגניב
שואל השאלה:
למה לא??
זה הכי כיף ככה כשיש שריפים
אנונימית
בטחח כמה שיותר אקשן ככה יותר טוב
שואל השאלה:
גם עכשיו יכולים לירות בך אנשים
אנונימית
כן זה מגניב
לא, בילי הנער היה רוצח אותי
אני מעדיף חיים בטוחים
כןכןכן
לא
כן, אין סיבה שלא
זאת יכולה להיות חוויה מהנה ומעניינת לחיות במקום כזה