6 תשובות
להגיד לה כמה שזה יעשה אותך שמחה
שואל השאלה:
אני לא מעל 16 זאת הבעיה... ואמא שלי אומרת שזה מעיד על אופי לא טוב...
אני לא מעל 16 זאת הבעיה... ואמא שלי אומרת שזה מעיד על אופי לא טוב...
אנונימית
שמעי אמא שלך כן צודקת גם לי יש ספטום ושאנשים רואים אנשים עם ספטום הם חושבים דברים לא טובים אבל פשוט תגידי לה שזה לא משנה מה אנשים חושבים וממש חשוב לך לעשות את העגיל וזה יתן לך להרגיש יותר יפה או משהו כזה
זה יפה מה הבעיה
אם את מעל 16 לכי תעשי
לקח לי שבוע לשכנע פשוט חפרתי והיא נכנעה
באותו הנושא: