4 תשובות
מזעזע, הם לא סגורים על עצמם.
שואל השאלה:
לגבי המסעדות, בחמש בבוקר אמרו לסגור ובארבע בצהריים אמרו לפתוח...
אנונימי
הם יודעים שהקורונה זה פאניקה ועושים דיקטטורה למטרה שכולם יודעים אותה
גם אני חושב ככה גם שום דבר לא ברור