3 תשובות
אח שלי עושה דיאטת השמנה תוך כדי שהוא מתאמן והוא אוכל מאכלים מלאים בחלבון : טונה, ביצים, שתייה pro, מעדני pro, ואוכל כמות גדולה של ארוחות, כלומר פעם לבוקר הוא היה אוכל קורנפלס צהוב ועכשיו הוא אוכל קורנפלקס צהוב אבל שוקל את זה שיהיה 300 או 200 לא זוכרת, ואותו דבר עם הארוחת ערב.. הוא אוכל גם קופסא שלמה של קוטג' בערב בארוחת ערב, ויש את העוגות האישיות האלה באריזה לבנה גדולה.. הכי טוב שתיפגש עם דיאטנית/תזונאית..
שואל השאלה:
מה זה שתייה פרו ומעדני פרו ואבל כל מה שאמרת מגעיל טונה זה מגעיל ובטח גם הפרו הזה
אנונימי
תכתוב בגוגל משקאות פרו ואז מעדני פרו ותראה... דווקא השתייה והמעדנים נחמדים לדעתי, והוא אוכל טונה בלי ברירה.. חייבת לציין שזה תהליך ולקח לו בין חצי שנה לשנה עד שהוא אהב את מה שהוא ראה, בגלל זה הכי טוב דיאטנית ואפילו מאמן אישי עד הבית שמבין ולמד את הנושא, וכשיחזרו החדרי כושר אז להתאמן גם שם עם מאמן אישי עד שתבין איך להתאמן לבד