5 תשובות
לפי מה ששר החינוך אמר כיתות א עד ד ילמדו בבית ספר עם כיתות של עד 18 ילדים ומכיתה ה עד יב ילמדו דרך זום
לפני איזה שבועיים
חפש.י בגוגל אני בטוחה שעשו על זה כתבה
חפש.י בגוגל אני בטוחה שעשו על זה כתבה
לא
אנונימי
לפי מה שזה נראה התיכונים חוזרים לזום
כנראה נלמד בזום בתחילת שנה(ככה נראלי)
באותו הנושא: