6 תשובות
לסבול את זה בשביל לא להרוס לחברה שלך
אם היא החברה הכי טובה שלך תתגברי על זה שאת לא אוהבת מישהי ותלכי בשביל לשמח אותה
את תלכי ופשוט תהני ותשמחי בשביל חברה שלך
פשוט תתגברי על זה מבינה את הקושי בלא לרצוח אותה תנסי לשרוד לילה אחד בשביל חברה שלך
תשמעי באת בשביל חברה שלך לא בשביל נעמה אני חושבת שתצרכי פשוט להיותהיותר ליד החברותהשאת כן סבבה ופחות לתקשר עם נעמה ולכבד את חברה שלך כי זאת חברה שלך ובאת בשבילה
זה נשמע לא פשוט אבל תחשבי על זה שיש שם 2 בנות שהן חברות הכי טובות שלך ועוד מישהי שאת לא נהנת בחברתה.. וזה כבר לא כזה נורא. את לא חייבת לאהוב אותה אבל כמו שאמרו מעליי שווה "לסבול" בשביל חברה שלך ובשביל שהיא תהנה. אבל אני לא חושבת שאת תסבלי. תנסי להתעלם ממנה ולהינות בכל מקרה.
בהצלחה:)
בהצלחה:)
באותו הנושא: