4 תשובות
תשלחי את הסמיילי שהוא מחייך ויש מסביבו לבבות או פשוט שני לבבות
את יכולה לעשות לו לייק על התגובה ואם הוא מצא חן בעינייך,תגיבי לו לב בלי לעשות לייק על התגובה
עם את לא רוצה להמשיך לדבר איתו אז תתעלמי או תחסמי
מה שאת רוצה לול
אם לא באלך, לסנן
אם הוא הטעם שלך, את יכולה לכתוב היי מה קורה או משהו
. .