6 תשובות
ברור, אני קטנה מבת דודה שלי ב3 שנים גם והיא החברה הכי טובה שלי
חח למה לא
אנונימי
כן זה הגיוני לגמרי, גם אני ואח שלי (הבדל של 13 שנה) בקשר ממש טוב, הוא החבר הכי טוב שלי ואני מרגישה בנוח בטירוף לדבר איתו ולשתף אותו.
כן
כן בטח זה גם מקסים ביותר
אני ואחותי כל אחת שטן כל היום מכות
באותו הנושא: