3 תשובות
היה סבבה
אנונימית
יש כמה שאלות מכל דבר אז לא צריך להתמקד על משהו מסוים (אין אבל שאלות על הילוכים)
אנונימית
היה סבבי כזה. זה לא היה קשה מידי אבל לא קל. רוב החברים שלי אמרו שהיה קשה אבל אצל כל אחד זה משתנה. אין יותר מידי במה להתמקד, תעברי על כל הנושאים ועל סרטונים.
באותו הנושא: