7 תשובות
העתיד לצערי- אם המגמה שבחרתי תהיה טובה עבורי מקום העבודה שלי המעמד שלי....
אותי מלחיץ שהוא לא ישלח לי הודעה
אנונימית
מוות של קרובים שלי
כל הסיפורים האלו שעוד כמה שנים ישתלטו עלינו ומשיהו ישלוט לי על המוח וכל הדברים המדעיים האלה מהעתיד
ברצינות זה מפחיד אותי רצח אני בן אדם שנהיה לו סיוטיים גם מסתם סרטי מדע בדיוני כמו ספיידרמן
וןעכשיו כל הסיפורים האלו עם השבבים וכל זה ממש מפחידים אותי
אנונימית
אני לא חושבת שצריך להלחץ מדברים

פשוט תמיד צריך לחשוב חיובי זו הדרך הכי טובה למנוע כל מיני חרדות ודברים כאלה
הבנתי שעבר כמעט חצי חופש ואני מפוצצת עבודות ולא עשיתי כלום
איך ממשיכים מכאן