4 תשובות
התיאוריה החדשה
לומד אפליקציה ממש טובה
אני למדתי מאפליקציית "נוהג" בדיוק כמו המבחן תאוריה המבחנים שם
תרגלתי איזה 15 מבחנים וניגשתי ועברתי,אפילו לא קראתי את החומר...השאלות חוזרות על עצמן וצריך להבין את הרעיון,המון היגיון פשוט...
בכל אופן את כל כללי הנהיגה לומדים מהנהיגה עצמה והשיעורים,מה שכן זה אולי לעבור על התמרורים
תרגלתי איזה 15 מבחנים וניגשתי ועברתי,אפילו לא קראתי את החומר...השאלות חוזרות על עצמן וצריך להבין את הרעיון,המון היגיון פשוט...
בכל אופן את כל כללי הנהיגה לומדים מהנהיגה עצמה והשיעורים,מה שכן זה אולי לעבור על התמרורים
תירשמי "תאו" באינטרנט
באותו הנושא: