9 תשובות
את יכולה לשים את המשחה ששמים שלוש שעות לפני הקעקוע היא די עוזרת לדברים בסגנון אבל זה עדיין יכאב כי זה חודר יותר עמוק מאשר קעקוע
^חצי שעה/שעה
אופס התבלבלתי נכון (:
יש משחה שאת יכולה לקנות בסופר פארם היא נקראת אמלה ויש גם פרילידן


פרילידן את צריכה למרוח שכבה *עבה* שעה לפחות לפני הבדיקת דם לעטוף בניילון נצמד ולא להוריד עד הבדיקה

ואמלה את צריכה למרוח חצי שעה אני חושב לפחות לפני הבדיקה לעטוף בניילון נצמד ולהשאיר עד הבדיקה

או שפשוט תקני אחת מהמשחות ותקראי את ההוראות שבאות איתה

ובאמת שלא מרגישים כלום כלום זה מרדים את המקום ולא מרגישים בכלל את הבדיקה

שמחתי לעזור:-)
החלק הכי קשה בבדיקת דם זה ההמתנה לזה, אם רק תיהי רגועה זה יהיה הכי טוב ככב
שואל השאלה:
אני כלכך בלחץ שבא לי להקיא
אנונימית
אין לך למה כמו יונוש24 אמר החלק הקשה הוא לחכות כי זה מכניס ללחץ
תעשי את מה שאמרתי לך תלכי לקנות את אחת מהמשחות ההן ותקראי את ההוראות כי אמלה אני לא בטוח איך שמים וכמה אם תקני אמלה
ואם פרילידן אז פשוט שכבה עבה ולמרוח את האיזור של הבדיקה לשים ניילון נצמד ולא להוריד עד הבדיקה

בהצלחה!

אגב מתי הבדיקה?
שואל השאלה:
היי אני לא ראיתי את ההודעה שלך:(
אבל שמתי אמלה ובקושי הרגשתי! בזמן הבדיקה הייתי עם האיירופודס ושמתי שיר כדי להוציא אותי מהמחשבות על הכאב
אנונימית
לא נורא שלא ראית
גם אני עם פוביה ממחטים והפרילידן עוזר לי להתגבר על זה בקטע של אם פעם הייתי צריך שמישהו יחזיק לי את היד אז בבדיקה האחרונה שלי אמרתי לאמא שלי שלא תחזיק לי את היד ופשוט דיברתי עם האחות בזמן הבדיקה מה שלפני הפרילידן לא היה אלא פשוט אמרתי יאללה בוא נעשה ולבית ספר
שורה תחתונה המשחה הזאת טובה ממש ומעבירה את הפחד

פשוט גאון מי שהמציא את המשחות האלה