21 תשובות
אחי אל תשים עליה לאיזה שבוע ואחרי זה היא תרצה אותך רק שהיא תאבד אותך היא תבין כמה היא צריכה אותך
אולי היא רוצה יותר תשומת לב, שתראה יותר שאכפת לך ושאתה אוהב אותה
תביע יותר רגש, אני חושבת שזה יעזור
אם היא תמשיך לעשות את זה היא כנראה חסרת ביטחון לגבי עצמה, תהיה חייב לומר לה באיזשהו שלב שהיא לא צריכה לעשות את זה
שואל השאלה:
למדתי לא להראות לבנות שאכפת יותר מדי כי הן כלבות
אנונימי
^^מניסיון ברו
ותזכור תמיד, לא משנה מה, ברוס ביפור הוס
כן אחי תמיד האחים האמיתיים לפני נשים
שואל השאלה:
בחיים לא אשכח
אנונימי
לא ביטחון עצמי, אולי ביטחון בעצמה בקשר
זה מתקשר לתשומי שהיא רוצה ממך
חחח ומה, לא. אל תהיה כזה, רק בנות טיפשות אוהבות מניאקים.
שואל השאלה:
אני לא עושה את זה כדי להרשים בנות, ממש לא.
אבל אני יודע שאם תראה לה שאכפת לך מאוד ותתנהג אליה הכי יפה בעולם היא תדפוק לך חרא בפרצוץ ועברתי את זה מספיק פעמים כדי להיות בטוח, בנות פוגעות בגברים ואז בוכות למה אנחנו חסרי רגישות
אנונימי
בבקשה אל תכליל לא כולן כאלה
אנונימית
טוב, אני לא יודעת עם אילו בנות התעסקת ומצטערת שזה הרושם שקיבלת. אם מישהי מאכילה אותך חרא אחרי שאתה היית טוב אליה, הקשר הזה לא היה אמור לקרות מלכתחילה
תמצא מישהי שתעריך את האכפתיות שלך, למה אתה צריך לשחק איזשהו משחק של אנטיפת שלא מזיז לו
שואל השאלה:
כולן כאלה, אפילו החמודות כביכול בסופו של דבר תמיד יחפשו מערכת יחסים עם מישהו שידע להתנהג אליהן כמו חרא ויפסידו מישהו שיהיה פי אלף טוב יותר רק בגלל שטויות
אנונימי
ממש לא נכון
אני יכולה להסכים עם זה שזה רוב הבנות ככה אבל לא כולן
אנונימית
שואל השאלה:
מקווה שמתישהו אני אסכים איתך, כרגע אני בטוח שלא
אנונימי
אתה נשמע פגוע מקומץ של בנות, וזה לגיטימי
אבל אל תכניס את עצמך לסרטים האלה, תאמין לי שזה לא ימשוך אליך בחורות טובות
אני מצטערת שכל הבנות שפגשת הן ככה
באמת שיש בנות שהן לא כאלה לא הרבה אבל אני מבטיחה לך שיש
מקווה שתמצא מישהי כזאת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכן
אנונימי
אין על מה, אני כאן אם תרצה.
תתעלם ממנה, תראה יחס יבש והיא תפסיק עם המשחקים האלה.
אני דווקא כן הייתי אומרת.. לא עכשיו ממש שיחה בארבע עיניים אלא יותר מן לזרוק משפט כזה לאוויר בצחוק כמו "מה, את מנסה לגרום לי לקנא?" או ציניות אדישה כזו של "וואי איך אני מקנא..."
סתם משהו שפשוט יראה לה ששמים לב לזה.
^זה פשוט יגרום למבוכה ואי נעימות
נכון.. ואז היא תפסיק כי היא תבין שזה מגוחך ואם יש לה משהו להגיד אז היא תמצא דרך אחרת להגיד את זה.