2 תשובות
אתר gool ממש עוזר לי אני ניגשתי ל4 השנה במועד א' לשאלון 804 ועכשיו במועד ב' אני ניגשת ל805 יש לי מנוי חינם ממשרד החינוך זה עולה כסף לאחרים וזה ממש טוב אבל עדיף שתתייעץ עם עוד אנשים שמכירים קורסים אחרים
שואל השאלה:
אני מעדיפה קורס פרונטלי לא אונליין
אנונימית